سلواسلوا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ثمینثمین، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ثمین و سلوا

پایان 15 ماهگی

1390/12/23 15:01
نویسنده : زهرا
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنينم

سلام فرشته مهربونم

روزها يكي پس از ديگري سپري مي شن روز به روز بزرگتر مي شي خانومم

بزرگ شدنت رو با تموم وجودم حس مي كنم و ثانيه به ثانيه در كنارت بودن برام قشنگترين لحظه هاي رو خلق مي كنه

واقعا عمر مثل برق و باد سپري مي شه فرشته كوچولوي من

فكر كنم به قول قديميها تا چشم به هم بزنم ببينيم يه دختر خانوم بزرگ شدي براي خودت

اما نه، دلم نمي خواد با اين سرعت بزرگ شدن تو رو و راستش پير شدن خودم رو ببينيم دلم مي خواد هميشه يه مادر سرحال و شاد برات باشم و تو هم عروسك كوچولوي مامان باشي

خدايا كمكمون كن تا جوري دخترمون رو بزرگ كنيم كه هيچ وقت حس نكنيم كه كوچكترين كوتاهي در تربيتش كرديم

دلم ميخواد جوري تربيت بشي كه هميشه مايه افتخارمون باشي عزيزم

خداياثمین وسلوا رو در پناه خودت حفظ كن و در تمام عمر نازنينشان از بديها و ناراستي ها و دو رنگيها و نيرنگ و دروغ و حوادث ناگوار دور نگهشان دار.

امروز٢٣اسفند1390 روز پايان 15 ماهگیت رو از صميم قلبم بهت تبريك مي گم و برات بهترينها رو آرزو دارم

 

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)